We get!

Dones empresàries – Millorant la formació per obrir-se a noves perspectives

2020-1-NL01-KA204-064559

Descripció del projecte

En els últims anys, l’esperit empresarial ha demostrat ser un motor per a la innovació, la competitivitat i el creixement econòmic i és un camp fantàstic perquè les dones iniciïn les seves carreres professionals. El projecte WE GET té com a objectiu oferir eines innovadores i materials de formació per a ajudar a aquestes aspirants a empresàries, augmentar les seves habilitats socials -especialment les relacionades amb la creativitat, la persuasió i la innovació-, millorar les seves habilitats TIC i digitals, així com impulsar les seves carreres empresarials i professionals.

El projecte va dirigit a educadors que treballen amb dones, especialment centres d’educació i formació, organismes públics o organismes internacionals actius en el camp de l’educació i la formació d’adults.

Objectius

Proporcionar a les dones que volen ser empresàries les eines necessàries, incrementant les seves habilitats socials i empresarials.

Resultats del projecte

  • Una plataforma educativa oberta, on estaran disponibles tots els productes que es desenvolupin en el projecte.
  • Una eina d’autoavaluació de competències per a les dones empresàries i joves que desitgin iniciar el seu propi negoci, conciliant-lo amb les seves obligacions familiars i domèstiques, inclosos els negocis des de casa.
  • Un Dual e-kit amb dues seccions: una dirigida als educadors i una altra a les joves i futures empresàries.
  • Sis mòduls amb materials d’ensenyament/aprenentatge per a educadors d’adults sobre lideratge, innovació, creativitat i models de gestió del canvi, perfils professionals de les dones empresàries, etc.
  • Una biblioteca electrònica -dins de la Part II del Dual e-Kit- amb informació recopilada i sistematitzada sobre les oportunitats i iniciatives de finançament, educació i formació existents per a les dones empresàries a nivell nacional i de la UE.
  • Sis tallers electrònics, sobre lideratge, innovació, creativitat, i models de gestió del canvi, perfils professionals de les empresàries, etc.
  • Un “Portal electrònic” que inclou un “Cicle de seminaris web per a dones empresàries” i una galeria electrònica amb empresàries d’èxit inspiradores als països dels socis.
  • Una campanya de conscienciació per a promoure el portal electrònic, que inclou el cicle obert de seminaris web per a dones empresàries i una galeria online amb vídeos inspiradors.

Socis

VI One Consultancy (Coordinador) https://vioneconsult.nl Holanda

DomSpainwww.domspain.esEspanya

Istituto dei Sordi di Torinohttp://www.istitutosorditorino.orgItàlia

Kicooley Womens Centre – www.kilcooleywomenscentre.co.uk Regne Unit

Les Apprimeurswww.lesapprimeurs.comFrança

Rusenka Targovsko Industrialna KamaraBulgària

Pàgina web

http://we-get.eu

Xarxes socials

https://www.facebook.com/We-Get-102052525100120