Adult and Vocational Education and Training center, providing educational services and support in project design, management and implementation to the public and private sectors at local and regional level.
Quality Blended Learning
Potenciar les competències dels educadors per aconseguir un aprenentatge semipresencial de qualitat
2017-1-SI01-KA204-035545
Descripció del projecte
L’aprenentatge semi presencial, de vegades conegut com a aprenentatge combinat o híbrid, és un model d’ensenyament i aprenentatge compost per classes presencials o component de tutorització, combinat amb un component d’aprenentatge online. Segons les dades del Sistema de Gestió d’Adults Educatius de Texas (TEAMS), els estudiants adults que participen en l’aprenentatge semi presencial superen als alumnes que només assisteixen a una aula tradicional, així com als alumnes que realitzen més del 50% dels seus hores de contacte a distància.
L’aprenentatge semi presencial permet als estudiants tenir més flexibilitat, aprenent a diferents ritmes i obtenir una major autonomia. Els alumnes dels centres d’educació d’adults de tot Europa s’enfronten a reptes similars, com la falta d’habilitats bàsiques, la manca de temps a causa de les obligacions familiars i laborals, els mals hàbits d’aprenentatge, la manca de motivació, les qüestions financeres, etc. És per això l’organització i el desenvolupament de cursos d’aprenentatge semi presencial, que poden ser tremendament útils perquè les organitzacions d’educació d’adults responguin a les necessitats abans esmentades.
Objectius
Productes del projecte
Socis
UPI -Ljudska Univerza Žalec – http://www.upi.si/ – Eslovènia
VHS Hannover – http://www.vhs-hannover.de/ – Alemanya
DIT School of Computing – http://www.dit.ie/computing – Irlanda
CCS Digital Education – https://www.ccseducation.com – Grècia
DomSpain – www.domspain.es – Espanya
DLearn – http://dlearn.eu – Itàlia
Pàgina web